دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲
فرماندار ساری اعلام کرد
فرماندار ساری با اشاره به اینکه مازندران به عنوان شعبه فرعی ارامنه شمال کشور، انتخابات ارامنه را هم در ساری برگزار می‌کند، ادامه داد: اعضای هیئت اجرایی این بخش هم بدون هیچ حاشیه‌ای انتخاب شدند و شعبه‌ای هم برای اخذ آرای ارامنه درنظر گرفتیم.
به گزارش آوای خزر، احمد حسین‌زادگان در نشست مشترک مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات مرکز استان و همچنین اعضای هیئت اجرائی بر انتخابات شهرستان ساری، اظهار کرد: بار اصلی برگزاری انتخابات بر عهده اعضای هیئت اجرایی و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اقدامات بسیاری توسط همکاران ما در فرمانداری ساری در حوزه حراست، فناوری و اطلاعات، پشتیبانی، اطلاع‌رسانی و دیگر بخش‌ها انجام شد، افزود: اغلب نامزدهای انتخابات با حامیان خود برای ثبت‌نام حضور می‌یافتند و فضا برای فعالیت رسانه‌ها هم فراهم بود.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه بتوانیم فضای رسانه‌ای کافی برای نواخته شدن زنگ انتخابات در شهرستان فراهم کرده و انگیزه و شور و نشاط برای برگزاری انتخابات ایجاد کنیم سعی کردیم محدودیتی برای حضور رسانه‌ها قائل نباشیم، گفت: برای نخستین بار، در زمان ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، اتاقی را در فرمانداری ساری به خبرنگاران اختصاص دادیم تا بتوانند از نامزدهای انتخابات، خبر و گزارش تهیه کنند.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون حتی یک مورد گزارش هم از طرف نامزدهای انتخابات درباره روند فعالیت اعضای هیئت اجرایی و ستاد انتخابات مرکز استان، به دست ما نرسیده است، تصریح کرد: رضایت کامل از اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات وجود دارد.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه مازندران به عنوان شعبه فرعی ارامنه شمال کشور، انتخابات ارامنه را هم در ساری برگزار می‌کند، ادامه داد: اعضای هیئت اجرایی این بخش هم بدون هیچ حاشیه‌ای انتخاب شدند و شعبه‌ای هم برای اخذ آرای ارامنه درنظر گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه تعداد شرکت‌کنندگان ارامنه شمال کشور در انتخابات، محدود است اما همه امکانات برگزاری انتخابات را برای ارامنه هم فراهم کردیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: